FRANTIŠEK (12 LET) – DOUČOVÁNÍM K LEPŠÍM ZNÁMKÁM

13
Čvc

František se seznámil se službou NZDM Bedna již v minulém roce, přesto začal aktivně a pravidelně docházet až tento rok.  Žije s matkou a několika sourozenci, rodiče jsou rozvedení. František měl na klubu větší zájem o volnočasové aktivity, nežli o kontakt s pracovníky.

František vyjádřil zájem o doučování, jelikož propadal ze dvou předmětů. Obrátil se proto spolu s maminkou na pracovníky NZDM, zda by bylo možné ho začít pravidelně doučovat. Na základě jeho zájmu s ním pracovnice nejprve dohodla a vysvětlila mu pravidla doučování. Dále si František připravil seznam toho, co potřebuje k procvičování a začala intenzivní spolupráce mezi doučujícím a uživatelem.

Během aktivní docházky na individuální doučování, byly Františkovi předány potřebné informace srozumitelnou a zábavnou formou. Dále byl pracovnicí motivován k tomu, aby si sám zkoušel doma procvičovat danou látku, ať už za pomoci různých interaktivních webových stránek, nebo různých aplikací, které jsou dostupné, nebo také úkolů, které dostával dobrovolně „na doma“. František vždy dorazil na domluvené doučování připraven a včas. Díky pravidelnému scházení začal být František i více otevřený ve svých osobních tématech. Ukázalo se, že má zájem o kontakt, ve kterém může beze strachu vyjádřit své pocity. Dále byl František nadšený z toho, že si již po několika schůzkách opravil známky ve škole a vyučující ho stále chválí v jeho zlepšení. Františka to nadále motivuje k tomu, aby se více snažil, protože je rád, když má sám ze sebe lepší pocit a ostatní ho už neshazují za jeho špatné školní výsledky, které měl. Má stále aktivní zájem o individuální doučování.