Libuše (17) – Podpora při objednání zboží přes internet

29
Říj

Libuše patří k dlouhodobým klientkám NZDM Bedna, sporadicky využívá i Terénní formu služby. Nemá moc blízkých vztahů a svůj volný čas doposud trávila se svým přítelem. Klub je pro ni místo, poskytující prostor pro řešení osobních témat a to pravidelně především v oblasti vztahu. Libuše se při jedné své návštěvě klubu obrátila na pracovníka s žádostí o radu, jakým způsobem provést objednávku a platbu zboží přes internet. Prostřednictvím internetového obchodu si vybrala oblečení, které si přála koupit, ale nevyznala se v elektronickém způsobu objednávky. Po vzájemné domluvě pracovník Libuši seznámil s určitými specifiky takového nákupu, oproti nákupům v běžných kamenných prodejnách a vysvětlil ji postup, jakým vloží vybrané zboží do košíku, zvolí typ dopravy, zadá své osobní údaje pro doručení, vybere způsob platby a potvrdí nákup. Uživatelka následně samostatně zadala a odeslala požadovanou objednávku. Libuše se tak mohla v rámci spolupráce s pracovníkem seznámit s principem nakupování zboží a služeb na internetu a posílit tím svou počítačovou gramotnost.