Podpora v COM.PASSu při řešení běžných záležitostí

2
Led

Terénní pracovníci často s uživateli řeší i zdánlivé drobnosti, ty však někdy mohou být důležité při úspěšném řešení běžných životních situací. Příkladem může být tato situace:

U uživatelů doma proběhlo vysvětlení nutnosti pořádku v administrativě. Pracovník vysvětlil uživatelce a jejímu bratrovi, jak je důležité mít pořádek v „papírech“. Vysvětlil to na příkladu reklamace, přičemž popsal, že pokud má člověk schovaný doklad o koupi bot, pak může závadu způsobenou běžným nošením reklamovat a dostat vyměněné nebo opravené zboží, případně při opakované závadě peníze. To pro ně bylo obrovské překvapení a díky tomuto příkladu se mohl pracovník odvolat na nutnost evidování vlastních dokumentů i v dalších oblastech života, což může podstatně pomoci v budoucnu při řešení případných komplikací.