Aktuality

Aktuality z Pixly

16
Lis

Den v Pixle v době Covidové

Kolega dostal úkol – napiš příklad dobré praxe z Pixly. Ale on napsal něco trochu jiného – Příklad současné praxe – listopad 2020. Podle mě je i dobrá, posuďte sami. Takovéto dny má teď mnoho zaměstnanců Pontonu: V 8 ráno začíná doučování – otevřu dveře Lojzovi usadím ho k PC a nahodíme online výuku. Během doby, kdy má Lojza...
04
Lis

Provoz NZDM PIXLA v nouzovém stavu

Více informací vám poskytne koordinátor NZDM Pixla – Mgr. Michal Beneš na emailu benes@ponton.cz nebo na telefonním čísle 603 226 615.
09
Zář

partnerství v projektu Společně a Odborně

Ponton je prostřednictvím  služeb NZDM Bedna, NZDM Pixla a TP COM.PASS zapojen do projektu „Společně a odborně – podpora spolupráce a kvality nízkoprahových sociálních služeb“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/19_098/0015188, který realizuje Česká asociace streetwork, z.s., a který je zaměřen na podporu rozvoje kvality v nízkoprahových soc. službách pracující formou kontaktní práce prostřednictvím nastaveného systému podpory. Projekt dále vytváří síť jako platformu pro spolupráci soc. služeb...
30
Čvn

Výroční zpráva 2019

Přinášíme Vám ucelenou zprávu o činnosti Pontonu za rok 2019. Pontonu se podařilo podpořit 758 dětí, mladých lidí a rodičů, dvakrát se přestěhovat a hospodařit s 12,6 miliony korun. Děkujeme všem, kteří nás v roce 2019 podporovali! Výroční zpráva Ponton_2019
02
Čvn

Ponton v době nouzového stavu - celkové statistiky

Rádi si dobře evidujeme, co děláme, pro koho a jak. Proto Vám můžeme přinést kompletní výsledky naší práce, které lze prezentovat v číslech. Řada zaměstnanců mohla být doma, díky nařízení vlády byly uzavřeny všechny Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež v ČR a ty má Ponton v provozu dvě. Nikdo ale doma být nechtěl, takže jsme přešili do on line světa...
02
Čvn

Z praktické školy k maturitě

Někdy je snadné se dostat na základní školu praktickou, i když by to tak být nemělo. Někdy prostě žák přijede ze zahraničí a protože neumí dostatečně česky a ještě k tomu vypadá, že je Rom, je odkazován na to, aby šel na tzv. zvláštní školu – základní školu praktickou. Že prý mu tam bude dobře, bude stíhat tempo, nebude vylučován z kolektivu, nebude mít moc...